LCD Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, May 11, 2011

^kawanku yang di masukkan ke wad^

Jumaat , 6/5/2011. 
6.00 p.m . 
Terkejut aku bile tetibe dpt mesej dr Nor Aina (kawan baik di Poli) .. Mesej nya "Nabila, aku kat wad HKL skrg, kena denggi.."
Aku terus berdoa : Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kawanku .. Tergamam waktu tu . . Niat nak gi melawat tapi ade hal knduri kawen plak waktu sabtu ahad tu .

Tapi halangan demi halangan, aku n kawan baik aku (Raja Masharah) dapat juga melawat aina di HKL. . 

Ni lah Profile Nor Aina di wad .. huhu .. 
bed no.15..

Aina kena masukkan air ..

Ee, jaat doct. . abeh tangan Aina lebam2 kesan dari cucukan jarum yang ta betuii ~

 Nor Aina n Raja Masharah 

Nor Aina n me 

Keadaan kawanku yang dah 5hari di wad ..

Semoge Nor Aina cepat baik dengan sepenuhnya ... Lurve u !! <3 

P/s : 
Jaga kebersihan di sekitar yang kita diami sama ada hostel / umah sewa / umah family n mana2 tempat.. sekrg musim denggi . So, kita semua kena prihatin .. Aku pon ingt kan kat diri aku juga :)

No comments:

Post a Comment