LCD Text Generator at TextSpace.net

Sunday, March 13, 2011

fashionistaa !~*** ^

Kenyataan terbaru dalam diriku ialah mynew blog..
Walaupun semua dah taw keistimewaan dan kegunaan blog tapi aku masih wat bodo je ta nak amik tawu... hahhaa ~
sape tau akhirnya aku da buat blog.. HahHaha!! lawak gaks.. budak lambat masuk blog..
korang jgn gelak plak . . tp bg semangat skit kat aku yerk.. 
Faktor utama pembuatan keputusan blogger ni adaalaaahhh . . .. . Jengs Jengs Jengss..

Projek Akhir Sem 5 kena buat laman web iklan tempat rekreasi macam wetworld ke, tambun ke, bukit gambang ke, bukit merah  macam tu laa pattern nye. . . .
projek ni buat last min and tym tu la macam2 perkara berlaku kat aku. . ade kehidupan si toyol laa..
cite bab toyol, nnt aku publish khas tuk dia. . korang tunggu tawu. .


Aku macam2 nak cite tapi si Bonda(siah) dan Angah(Aiyah) telah memanggil2ku untuk memulakan majlis perbincangan khas subjek BI. . Satu lagy projek berkenaan inovation yogurt.. hekhee :)


kawan2 jgn ketinggalan menyelami kisah fashionista ku !!



1 comment: